BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kolonko Marcin (Semahead)
Tytuł
Psychologia wyszukiwania
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 54-57
Słowa kluczowe
Komunikowanie człowiek-komputer, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Komunikowanie skuteczne, Portale internetowe, Budowanie świadomości marki, Budowanie lojalności klienta, Wyszukiwarki internetowe, Technologie mobilne
Human-computer system, Communication company-client, Effective communication, Web portals, Branding, Cultivation customer loyalty, Internet search engine, Mobile technologies
Firma/Organizacja
Google Inc.
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Wyszukiwarki w internecie już jakiś czas temu przestały być narzędziem dostarczającym nam tylko szybką informację. Obecnie to jeden z instrumentów wykorzystywanych przez wiele firm do komunikacji, budowania stałych relacji z użytkownikami oraz wspierania procesu sprzedaży. Ponadto potencjalni klienci oprócz komputerów stacjonarnych coraz częściej posługują się tabletami i smartfonami, co wymaga także właściwego i nowatorskiego dostosowania się do konsumenckich wymagań. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu