- Autor
- Kolonko Marcin (Semahead)
- Tytuł
- Psychologia wyszukiwania
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 54-57
- Słowa kluczowe
- Komunikowanie człowiek-komputer, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Portale internetowe, Budowanie świadomości marki, Budowanie lojalności klienta, Wyszukiwarki internetowe, Technologie mobilne, Efektywne komunikowanie
Human-computer system, Communication company-client, Web portals, Branding, Cultivation customer loyalty, Internet search engine, Mobile technologies, Effective communication - Firma/Organizacja
- Google Inc.
- Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Wyszukiwarki w internecie już jakiś czas temu przestały być narzędziem dostarczającym nam tylko szybką informację. Obecnie to jeden z instrumentów wykorzystywanych przez wiele firm do komunikacji, budowania stałych relacji z użytkownikami oraz wspierania procesu sprzedaży. Ponadto potencjalni klienci oprócz komputerów stacjonarnych coraz częściej posługują się tabletami i smartfonami, co wymaga także właściwego i nowatorskiego dostosowania się do konsumenckich wymagań. (abstrakt autora)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol