BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Borkowski Kamil (Wizards Group)
Tytuł
Budżet skromny, zysk godziwy
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 58-60
Słowa kluczowe
Reklama komputerowa, Konkurencyjność, Portale internetowe, Budowanie świadomości marki, Budowanie zaufania, Budowanie lojalności klienta
Computer advertising, Competitiveness, Web portals, Branding, Confidence building, Cultivation customer loyalty
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Wielcy i średni gracze polskiego rynku alokują w sieci coraz większe budżety reklamowe. Czy wobec tego zbliża się koniec małych, zyskownych kampanii, i czy zlecając reklamę w internecie będzie to jeszcze opłacalne? Autor odpowiada na te pytania twierdząco. A więc takie cechy reklamy jak spójność przekazu, dopasowanie do konkretnej branży i grupy odbiorców, wreszcie prostota i oszczędność w treści - to jedne z atutów powodzenia na rynku reklamy. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu