- Autor
- Borkowski Kamil (Wizards Group)
- Tytuł
- Budżet skromny, zysk godziwy
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 58-60
- Słowa kluczowe
- Reklama komputerowa, Konkurencyjność, Portale internetowe, Budowanie świadomości marki, Budowanie zaufania, Budowanie lojalności klienta
Computer advertising, Competitiveness, Web portals, Branding, Confidence building, Cultivation customer loyalty - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Wielcy i średni gracze polskiego rynku alokują w sieci coraz większe budżety reklamowe. Czy wobec tego zbliża się koniec małych, zyskownych kampanii, i czy zlecając reklamę w internecie będzie to jeszcze opłacalne? Autor odpowiada na te pytania twierdząco. A więc takie cechy reklamy jak spójność przekazu, dopasowanie do konkretnej branży i grupy odbiorców, wreszcie prostota i oszczędność w treści - to jedne z atutów powodzenia na rynku reklamy. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol