BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Łokaj Paweł (Sodexo)
Tytuł
Doświadczony partner - lojalni klienci
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 63-64
Słowa kluczowe
Budowanie lojalności klienta, Budowanie zaufania, Budowanie świadomości marki, Outsourcing, Efektywna obsługa klienta
Cultivation customer loyalty, Confidence building, Branding, Outsourcing, Efficient Consumer Response (ECR)
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Skuteczny projekt lojalnościowy nie jest inwestycją, którą można realizować ad hoc. Strategia, która zapewni firmie sukces w postaci lojalnych klientów, przypomina raczej budowanie domu. Bez solidnych fundamentów konstrukcja będzie wadliwa, wówczas nie możemy liczyć na jej utrzymanie. Jednak oddanie programu w ręce profesjonalistów daje nam mocne podstawy, stabilność projektu i sprawną jego realizację. Jest to jedna ze strategii pozwalająca uzyskać sukces. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu