- Autor
- Łokaj Paweł (Sodexo)
- Tytuł
- Doświadczony partner - lojalni klienci
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 63-64
- Słowa kluczowe
- Budowanie lojalności klienta, Budowanie zaufania, Budowanie świadomości marki, Outsourcing, Efektywna obsługa klienta
Cultivation customer loyalty, Confidence building, Branding, Outsourcing, Efficient Consumer Response (ECR) - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Skuteczny projekt lojalnościowy nie jest inwestycją, którą można realizować ad hoc. Strategia, która zapewni firmie sukces w postaci lojalnych klientów, przypomina raczej budowanie domu. Bez solidnych fundamentów konstrukcja będzie wadliwa, wówczas nie możemy liczyć na jej utrzymanie. Jednak oddanie programu w ręce profesjonalistów daje nam mocne podstawy, stabilność projektu i sprawną jego realizację. Jest to jedna ze strategii pozwalająca uzyskać sukces. (abstrakt autora)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol