- Autor
- Łępicki Michał (Gemius)
- Tytuł
- Internet zamiast telewizji?
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 65-67
- Słowa kluczowe
- Reklama telewizyjna, Reklama komputerowa, Wydatki na reklamę, Efektywna obsługa klienta, Rynek reklamy
Television advertising, Computer advertising, Expenditures on advertising, Efficient Consumer Response (ECR), Advertising market - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Dwa światy - telewizja i internet niegdyś stały w opozycji do siebie, dziś się zaś przenikają i trudno byłoby wytyczyć definitywną granicę pomiędzy nimi. Czerpią nawzajem ze swych doświadczeń, zasobów, wdrażanych zmian technologicznych i nawyków konsumenckich. Jednak choć wydatki na reklamę telewizyjną ciągle dominują, tradycyjne media oddają powoli pole internetowi. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol