BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Łępicki Michał (Gemius)
Tytuł
Internet zamiast telewizji?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 65-67
Słowa kluczowe
Reklama telewizyjna, Reklama komputerowa, Wydatki na reklamę, Efektywna obsługa klienta, Rynek reklamy
Television advertising, Computer advertising, Expenditures on advertising, Efficient Consumer Response (ECR), Advertising market
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Dwa światy - telewizja i internet niegdyś stały w opozycji do siebie, dziś się zaś przenikają i trudno byłoby wytyczyć definitywną granicę pomiędzy nimi. Czerpią nawzajem ze swych doświadczeń, zasobów, wdrażanych zmian technologicznych i nawyków konsumenckich. Jednak choć wydatki na reklamę telewizyjną ciągle dominują, tradycyjne media oddają powoli pole internetowi. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu