- Autor
- Borecki Marcin (CEO, PlaceChallenge), Czupryński Rafał (Microsoft)
- Tytuł
- Zaciekawiające aplikacje mobilne
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 68-69
- Słowa kluczowe
- Aplikacje mobilne, Aplikacje internetowe, Marketing mobilny, Technologie mobilne, Portale internetowe, Efektywna obsługa klienta
Mobile applications, Internet application, Mobile marketing, Mobile technologies, Web portals, Efficient Consumer Response (ECR) - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Smartfony nie są już tylko gadżetami dla młodzieży i geeków - ich liczba stale rośnie, także w Polsce. Tym samym stają się one istotnym narzędziem dla marketingu jako nośnik treści marketingowych czy kanał interakcji z klientem. Wiele firm dopiero tego się uczy, ale już w niedalekiej przyszłości zobaczymy zapewne ciekawe sposoby wykorzystywania mobilnych aplikacji. A wykorzystanie tego potencjału daje zupełnie nowy poziom zaangażowania w markę. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol