BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Borecki Marcin (CEO, PlaceChallenge), Czupryński Rafał (Microsoft)
Tytuł
Zaciekawiające aplikacje mobilne
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 68-69
Słowa kluczowe
Aplikacje mobilne, Aplikacje internetowe, Marketing mobilny, Technologie mobilne, Portale internetowe, Efektywna obsługa klienta
Mobile applications, Internet application, Mobile marketing, Mobile technologies, Web portals, Efficient Consumer Response (ECR)
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Smartfony nie są już tylko gadżetami dla młodzieży i geeków - ich liczba stale rośnie, także w Polsce. Tym samym stają się one istotnym narzędziem dla marketingu jako nośnik treści marketingowych czy kanał interakcji z klientem. Wiele firm dopiero tego się uczy, ale już w niedalekiej przyszłości zobaczymy zapewne ciekawe sposoby wykorzystywania mobilnych aplikacji. A wykorzystanie tego potencjału daje zupełnie nowy poziom zaangażowania w markę. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu