BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Papiński Marcin (Infobip)
Tytuł
Zaufany i niedrogi
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 70-71
Słowa kluczowe
Short Message Service (SMS), Technologie mobilne, Marketing mobilny, Efektywna obsługa klienta, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Telefonia komórkowa
Short Message Service (SMS), Mobile technologies, Mobile marketing, Efficient Consumer Response (ECR), Communication company-client, Mobile phone
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
SMS-y to rozwiązania nad wyraz efektywne, atrakcyjne pod względem ekonomicznym i o szerokim spektrum użycia. Nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w kwestii zastosowania tej formy komunikacji. Największe korzyści finansowe odczują firmy z dużą bazą klientów, ale także te z mniejszą, jeżeli mają dobry pomysł na użycie tego narzędzia. Tym samym mogą wzbogacić swoją ofertę i dodatkowo wyróżnić się na tle konkurencji. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu