- Autor
- Papiński Marcin (Infobip)
- Tytuł
- Zaufany i niedrogi
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 70-71
- Słowa kluczowe
- Short Message Service (SMS), Technologie mobilne, Marketing mobilny, Efektywna obsługa klienta, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Telefonia komórkowa
Short Message Service (SMS), Mobile technologies, Mobile marketing, Efficient Consumer Response (ECR), Communication company-client, Mobile phone - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- SMS-y to rozwiązania nad wyraz efektywne, atrakcyjne pod względem ekonomicznym i o szerokim spektrum użycia. Nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w kwestii zastosowania tej formy komunikacji. Największe korzyści finansowe odczują firmy z dużą bazą klientów, ale także te z mniejszą, jeżeli mają dobry pomysł na użycie tego narzędzia. Tym samym mogą wzbogacić swoją ofertę i dodatkowo wyróżnić się na tle konkurencji. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol