BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Warzecha Alina (Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości)
Tytuł
Sprzedaż w network marketingu i rola lidera w procesie sprzedaży
The Sale Into Network Marketing and the Role of Leader in the Selling Process
Źródło
Przegląd Nauk Stosowanych, 2013, nr 1, s. 93-103, wyk., rys., bibliogr. 6 poz.
Tytuł własny numeru
Współczesne uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe
Marketing sieciowy, Sprzedaż, Lider w organizacji
Network marketing, Sale, Leader in the organization
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono specyfikę funkcjonowania oraz współczesne tendencje rozwojowe sektora przedsiębiorstw network marketingu w latach 1998-2010 w gospodarce światowej. Ukazano tendencje rozwojowe branży w układzie kontynentalnym, opisano dynamikę zmian wielkości obrotów, liczby dystrybutorów na przestrzeni lat 1998-2010. W artykule przedstawiono rolę network marketingowca w kreowaniu własnej grupy sprzedażowej. Opisano relacje w procesie tworzenia network marketingowego zespołu sprzedażowego. Przedstawiono proces sprzedaży realizowany w network marketingu z uwzględnieniem roli i zadań lidera. Ponadto zaprezentowano podstawowe cechy i predyspozycje lidera network marketingu.(abstrakt oryginalny)

This article shows the specificity and modern trends of development of network marketing in world economy in years 1998-2010. It shows trends of development sectors in continental match and it describes dynamics of change of turnover and numbers of network distributors during 1998-2010. It presents the role of MLM's leader into creation of personal selling marketing groups. This article describes the rates in process of creation selling marketing group. It presents the process of sale carried out by network marketing with taking into consideration the role and tasks of MLM's leader. Besides, it presents basic features and predispositions of network marketing leaders.(original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Barlow, J., Steward, P.: Markowa obsługa klientów. Nowe źródło przewagi nad konkurencją. Warszawa: Wolters Kluwer 2010.
  2. Sorman, G.: Ekonomia nie kłamie. Warszawa: Prószyński i Spółka 2008.
  3. Warzecha, A.: Zastosowanie MLM'. "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa", 2010, nr 2.
  4. Warzecha, A.: Przedsiębiorstwo MLM. Cząstka globalnej sieci. "Network Magazyn", 2011, nr. 27.
  5. http://www.owocebiznesu.pl/artykuly/pokaz/10172/Niska jako obs ugi klienta powoduje straty w wysoko- ci 338,5 mld USD rocznie (dostęp 04.02.2012).
  6. http://www.networkmagazyn.pl/przedsiebiorstwo-mlm-czastka-globalnej-sieci (dostęp 04.02.2012).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2353-8899
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu