BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wojtaś-Jakubowska Anita (Think Kong)
Tytuł
Trendy dnia do kawy
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 72-73
Słowa kluczowe
Handel elektroniczny, Analiza trendu, Kierunki rozwoju techniki, Portale internetowe, Techniki sprzedaży, Narzędzia marketingu bezpośredniego
e-commerce, Trend analysis, Trends in development of technology, Web portals, Sales techniques, Direct marketing tools
Kraj/Region
Świat, Polska
World, Poland
Abstrakt
Konsekwencją i dobrą stroną rozwoju Facebooka czy Twittera dla firm jest możliwość włączenia się w interakcje z użytkownikami, a tym samym promocja marki. Początek już został zrobiony, ale wykorzystanie ścieżki Facebook Trends musi mieć wszelkie znamiona portalu przyjaznego i dostosowanego do potrzeb nowoczesnego odbiorcy. Prawdopodobny kolejny krok dla firm uczestniczących w tym procederze to sponsorowanie trendów. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu