- Autor
- Wojtaś-Jakubowska Anita (Think Kong)
- Tytuł
- Trendy dnia do kawy
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 72-73
- Słowa kluczowe
- Handel elektroniczny, Analiza trendu, Kierunki rozwoju techniki, Portale internetowe, Techniki sprzedaży, Narzędzia marketingu bezpośredniego
e-commerce, Trend analysis, Trends in development of technology, Web portals, Sales techniques, Direct marketing tools - Kraj/Region
- Świat, Polska
World, Poland - Abstrakt
- Konsekwencją i dobrą stroną rozwoju Facebooka czy Twittera dla firm jest możliwość włączenia się w interakcje z użytkownikami, a tym samym promocja marki. Początek już został zrobiony, ale wykorzystanie ścieżki Facebook Trends musi mieć wszelkie znamiona portalu przyjaznego i dostosowanego do potrzeb nowoczesnego odbiorcy. Prawdopodobny kolejny krok dla firm uczestniczących w tym procederze to sponsorowanie trendów. (abstrakt autora)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol