BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Osiak Jolanta (Eko Cykl Organizacja Odzysku S.A.)
Tytuł
CSR - strategia firmy czy zabieg marketingowy? - cykl marketingowy 5/10
CSR - Corporate Strategy or Marketing Exercise? - A Marketing Series Part 5/10
Źródło
Logistyka Odzysku, 2013, nr 4(9), s. 28-30, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Społeczna odpowiedzialność biznesu, Marketing
Corporate Social Responsibility (CSR), Marketing
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Dr Wayne Visser, pisarz i przedsiębiorca społeczny wymienia kilka etapów rozwoju biznesu społecznie odpowiedzialnego. W erze marketingu CSR jest jednym z wielu narzędzi, które służą do mnożenia zysku. Budowany jest pozytywny wizerunek, co ma przekładać się na sprzedaż. A jaka era dla CSR nastała obecnie? (abstrakt autora)

Dr Wayne Visser, a scientist and a social entrepreneur mentions several stages in the development of Corporate Social Responsibility. In the era of marketing CSR is one of many tools that are used to multiply profits. A positive image is being built, which is to contribute to higher sales. How important is CSR nowadays? (author's abstract)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Ch. Laszlo, Firma zrównoważonego rozwoju, Studio Emka, 2008
  2. www.waynevisser.com
  3. www.biznesodpowiedzialnie.blog.pl
  4. www.radiopin.pl
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2083-6422
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu