BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kozieł Andrzej (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Tytuł
Techniki zdalnego uczenia w zarządzaniu kontaktami z klientem
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 975, s. 261-269, rys., bibliogr. 10 poz.
Tytuł własny numeru
Pozyskiwanie wiedzy i zarządzanie wiedzą
Słowa kluczowe
Zdalne nauczanie, Zarządzanie Kontaktami z Klientem
e-learning, Customer Relationship Management (CRM)
Abstrakt
Zakres zastosowań technik zdalnego uczenia w zarządzaniu kontaktami z klientami jest znaczący i w związku z rozwojem inicjatyw CRM oraz rozpowszechnianiem się metod nauczania na odległość będzie się poszerzał. Widać jednocześnie, że zarządzanie kontaktami z klientami i stosowanie zdalnego uczenia mają wiele aspektów i przedstawiony w artykule obszar wspólny stanowi tylko mały wycinek każdego z tych zagadnień. Żadne z nich nie determinuje rozwoju drugiego, pokazane zależności mają raczej charakter pośredni. Przeprowadzona dyskusja pokazuje również, że realizując strategię CRM lub wprowadzając zdalne uczenie trzeba patrzeć na problem szeroko, mając perspektywę wszystkich procesów zachodzących w organizacji. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. www.adlnet.org.
  2. www.aicc.org.
  3. Galwas B.A.: Współczesne systemy kształcenia ustawicznego na odległość. Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej, Warszawa 2000.
  4. Galwas B.A. (red.): Edukacja w Internecie. Ośrodek Kształcenia na Odległość Politechniki Warszawskiej, Warszawa 2001.
  5. GartnerGroup, Advanced E-Learning Models for the Knowledge Workplace, Commentary. Gartner Inc, July 24, 2000.
  6. GartnerGroup, E-Learning in 2002: Growth, Mergers, Mainstream Adoption, Research Note. Gartner Inc, December 13, 2001.
  7. GartnerGroup, E-Learning Market Sectors: What, Who and How? Research Note. Gartner Inc, January 09, 2002.
  8. Imhoff C., Loftis L., Geiger J.G.: Building the Customer-Centric Enterprise. Data Warehousing Techniques for Supporting Customer Relationship Management, John Wiley & Sons 2001.
  9. www.imsproject.org.
  10. www.imsglobal.org
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu