- Autor
- Kozieł Andrzej (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
- Tytuł
- Wykorzystanie narzędzi analitycznych w zarządzaniu kontaktami z klientami
- Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 975, s. 270-278, rys., bibliogr. 11 poz.
- Tytuł własny numeru
- Pozyskiwanie wiedzy i zarządzanie wiedzą
- Słowa kluczowe
- Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Przetwarzanie danych, Architektura korporacyjna
Customer Relationship Management (CRM), Data processing, Enterprise architecture - Abstrakt
- W niniejszym referacie autor stara się przedstawić zasady modelowania danych o kliencie oraz metody ich przetwarzania służące dostarczaniu informacji zarządczej, które są wykorzystywane podczas budowy analitycznych systemów CRM. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Berson A., Smith S., Thearling K.: Building Data Mining Applications for CRM. McGrawHill 2000.
- Cichosz P.: Uczenie się maszyn, WNT Warszawa 2000.
- Imhoff C., Loftis L., Geiger J.G.: Building the Customer-Centric Enterprise. Data Warehousing Techniques for Supporting Customer Relationship Management. John Wiley & Sons 2001.
- Inmon W., Zachman, J.A., Geiger J.G.: Data Stores, Data Warehousing and the Zachman Framework. McGraw-Hill 2000.
- Lasek M.: Data Mining. Zastosowania w analizach i ocenach klientów bankowych, wyd. Zarządzanie i finanse, 2002.
- Mazurek-Łopacińska K.: Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie. Warszawa: PWE 2002.
- Mena J.: Data Mining Your Website. Digital Press 1999.
- Peppers D., Rogers M.: Enterprise One to One: Tools for Competing in the Interactive Age, Doubleday 1999.
- Rud O.P.: Data Mining Coockbook. Modelling Data for Marketing, Risk, and Customer Relationship Management. John Wiley & Sons 2001.
- Swift R.S.: Accelerating Customer Relationships. Using CRM and Relationship Technologies. Prentice Hall 2001.
- Trojanowski M.: Wykorzystanie marketingu z baz danych w tworzeniu związków z klientami, "Marketing i Rynek", 8-9/2000.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol