BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pondel Maciej (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
Tytuł
Wybrane narzędzia informatyczne pozyskiwania wiedzy i zarządzania wiedzą
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 975, s. 371-379, bibliogr. 8 poz.
Tytuł własny numeru
Pozyskiwanie wiedzy i zarządzanie wiedzą
Słowa kluczowe
Generowanie wiedzy, Tworzenie wiedzy, Zarządzanie wiedzą, Źródła informacji
Knowledge generating, Creating knowledge, Knowledge management, Information source
Abstrakt
Celem niniejszego artykułu jest charakterystyka cech przedsiębiorstwa wykorzystującego w efektywny sposób informację i wiedzę, typologia źródeł, z których może ono czerpać informację i wiedzę oraz ogólny przeglądy narzędzi informatycznych pomagających stać się inteligentnym przedsiębiorstwem. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Grodziński R.: Rozwój komputerowych technologii komunikacyjnych. [w:] Komunikacja gospodarcza. Rynek transakcji elektronicznych. Red. A. Małachowski, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2000.
  2. Nycz M., Smok B.: Wybrane metody ekstrakcji wiedzy w przedsiębiorstwie [w:] Informatyka Ekonomiczna. Red. A. Nowicki, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2002.
  3. Grudzewski W., Hejduk I.: Kreowanie systemów zarządzania wiedzą podstawą dla osiągania przewagi konkurencyjnej współczesnych przedsiębiorstw. [w:] Przedsiębiorstwo przyszłości - wizja strategiczna. Red. W. Grudzewski, I. Hejduk, Difin, Warszawa 2002.
  4. Penc J.: Myślenie strategiczne w organizacji XXI wieku. [w:] Przedsiębiorstwo przyszłości - wizja strategiczna. Red. W. Grudzewski, I. Hejduk, Warszawa: Difin 2002.
  5. Durlik I.: Projektowanie i wdrażanie zmian innowacyjnych w przemyśle w warunkach zaawansowanych technologii. [w:] Przedsiębiorstwo przyszłości - wizja strategiczna. Red. W. Grudzewski, I. Hejduk, Warszawa: Difin 2002.
  6. Rokita J.: Organizacja ucząca się - model uczenia się konkurentów. [w:] Przedsiębiorstwo przyszłości - wizja strategiczna. Red. W. Grudzewski, I. Hejduk, Difin, Warszawa 2002.
  7. Kulbińska M., Niedzielska E.: Segment usług informacyjnych. [w:] Komunikacja gospodarcza. Rynek transakcji elektronicznych. Red. A. Małachowski, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2000.
  8. Szlapin G.: Hurtownie danych. [w:] Wstęp do informatyki gospodarczej. Red. A. Rokicka-Broniatowska, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Oficyna Wydawnicza, Warszawa 2002.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu