- Autor
- Pondel Maciej (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
- Tytuł
- Wybrane narzędzia informatyczne pozyskiwania wiedzy i zarządzania wiedzą
- Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 975, s. 371-379, bibliogr. 8 poz.
- Tytuł własny numeru
- Pozyskiwanie wiedzy i zarządzanie wiedzą
- Słowa kluczowe
- Generowanie wiedzy, Tworzenie wiedzy, Zarządzanie wiedzą, Źródła informacji
Knowledge generating, Creating knowledge, Knowledge management, Information source - Abstrakt
- Celem niniejszego artykułu jest charakterystyka cech przedsiębiorstwa wykorzystującego w efektywny sposób informację i wiedzę, typologia źródeł, z których może ono czerpać informację i wiedzę oraz ogólny przeglądy narzędzi informatycznych pomagających stać się inteligentnym przedsiębiorstwem. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Grodziński R.: Rozwój komputerowych technologii komunikacyjnych. [w:] Komunikacja gospodarcza. Rynek transakcji elektronicznych. Red. A. Małachowski, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2000.
- Nycz M., Smok B.: Wybrane metody ekstrakcji wiedzy w przedsiębiorstwie [w:] Informatyka Ekonomiczna. Red. A. Nowicki, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2002.
- Grudzewski W., Hejduk I.: Kreowanie systemów zarządzania wiedzą podstawą dla osiągania przewagi konkurencyjnej współczesnych przedsiębiorstw. [w:] Przedsiębiorstwo przyszłości - wizja strategiczna. Red. W. Grudzewski, I. Hejduk, Difin, Warszawa 2002.
- Penc J.: Myślenie strategiczne w organizacji XXI wieku. [w:] Przedsiębiorstwo przyszłości - wizja strategiczna. Red. W. Grudzewski, I. Hejduk, Warszawa: Difin 2002.
- Durlik I.: Projektowanie i wdrażanie zmian innowacyjnych w przemyśle w warunkach zaawansowanych technologii. [w:] Przedsiębiorstwo przyszłości - wizja strategiczna. Red. W. Grudzewski, I. Hejduk, Warszawa: Difin 2002.
- Rokita J.: Organizacja ucząca się - model uczenia się konkurentów. [w:] Przedsiębiorstwo przyszłości - wizja strategiczna. Red. W. Grudzewski, I. Hejduk, Difin, Warszawa 2002.
- Kulbińska M., Niedzielska E.: Segment usług informacyjnych. [w:] Komunikacja gospodarcza. Rynek transakcji elektronicznych. Red. A. Małachowski, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2000.
- Szlapin G.: Hurtownie danych. [w:] Wstęp do informatyki gospodarczej. Red. A. Rokicka-Broniatowska, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Oficyna Wydawnicza, Warszawa 2002.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol