BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowalak Robert (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
Tytuł
Benchmarking w controllingu sprzedaży
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 987, s. 302-310, bibliogr. 4 poz.
Tytuł własny numeru
Kierunki rozwoju controllingu a praktyka polskich przedsiębiorstw
Słowa kluczowe
Benchmarking, Controlling, Sprzedaż
Benchmarking, Controlling, Sale
Abstrakt
Benchmarking w controllingu sprzedaży powinien być jednym z podstawowych narzędzi podnoszenia efektywności w zakresie dystrybucji produktów. Poprzez właściwe gromadzenie informacji o przodujących przedsiębiorstwach stosujących najskuteczniejsze techniki docierania do klienta można ocenić, czy stosowane rozwiązania znacząco odbiegają od tych, które dają optymalne efekty w zakresie sprzedaży. Może się jednak okazać, że stosowane rozwiązania w przedsiębiorstwie należą do najlepszych i że to one mogą stanowić wzór dla innych. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bendell T., Boulter L.: Benchmarking. WPSB, Kraków 2000.
  2. Podstawy controlling. Red. E. Nowak. Wydawnictwo AE, Wrocław 1996.
  3. Rachunkowość w zarządzaniu zdecentralizowanym przedsiębiorstwem. Red. E Nowak. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
  4. Sierpińska M., Niedbała B.: Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu