- Autor
- Kowalak Robert (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
- Tytuł
- Benchmarking w controllingu sprzedaży
- Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 987, s. 302-310, bibliogr. 4 poz.
- Tytuł własny numeru
- Kierunki rozwoju controllingu a praktyka polskich przedsiębiorstw
- Słowa kluczowe
- Benchmarking, Controlling, Sprzedaż
Benchmarking, Controlling, Sale - Abstrakt
- Benchmarking w controllingu sprzedaży powinien być jednym z podstawowych narzędzi podnoszenia efektywności w zakresie dystrybucji produktów. Poprzez właściwe gromadzenie informacji o przodujących przedsiębiorstwach stosujących najskuteczniejsze techniki docierania do klienta można ocenić, czy stosowane rozwiązania znacząco odbiegają od tych, które dają optymalne efekty w zakresie sprzedaży. Może się jednak okazać, że stosowane rozwiązania w przedsiębiorstwie należą do najlepszych i że to one mogą stanowić wzór dla innych. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Bendell T., Boulter L.: Benchmarking. WPSB, Kraków 2000.
- Podstawy controlling. Red. E. Nowak. Wydawnictwo AE, Wrocław 1996.
- Rachunkowość w zarządzaniu zdecentralizowanym przedsiębiorstwem. Red. E Nowak. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
- Sierpińska M., Niedbała B.: Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol