- Autor
- Szymańska Anna (University of Lodz, Poland), Zalewska Elżbieta (Uniwersytet Łódzki)
- Tytuł
- E-learning as a Tool to Improve the Quality of Education in Quantitative Subjects
- Źródło
- Didactics of Mathematics, 2015, nr 12 (16), s. 125-134, rys., bibliogr. 7 poz.
- Słowa kluczowe
- Zdalne nauczanie, Szkolnictwo wyższe, Jakość
e-learning, Higher education, Quality - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- In recent years there has been a lot of changes in higher education. They result, among others, from the introduction of modern information technologies and communications to academic life. Providing high-quality education is one of the primary responsibilities of universities, which is why it is imperative to monitor how new methods and tools affect the quality of education. The University of Łódź, to meet the expectations of students, prepared a project of studies "E-Economics studies without barriers". The main aim of this article is to present the project E-Economics studies without barriers and the evaluation of the course, including quantitative subjects, from the point of view of students and lecturers.(original abstract)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Gregorczyk S. (2010). E-learning a przewaga konkurencyjna szkoły wyższej. E-mentor nr 5(37). Pp. 20-22.
- Stecyk A. (2013). Wartość systemów e-learningowych w podmiotach edukacyjnych. Difin SA. Warszawa.
- Wierzbicka A. (2007). Metodyczne i technologiczne opracowanie materiałów dydaktycznych przygotowanych w projekcie realizowanym przez Uniwersytet Łódzkim E-Ekonomia studia bez barier. In: M. Dąbrowski, M. Zając (eds.). E-edukacja.net. Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych. Warszawa. Pp. 107-112.
- Wodecki A. (2006). Why e-learning at university? Dialogue and Universalism. No. 3-4/2006. Pp. 81-87.
- Wodecki A. (2010). E-learning wobec trendów demograficznych w Polsce i na świecie. In: M. Dąbrowski, M. Zając (ed.). E-learning w szkolnictwie wyższym - potencjał i wykorzystanie. Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych. Warszawa. Pp. 20-31.
- http://www.sea.edu.pl/kryteria/ [access: 2015.08.05].
- http://onte.wsg.byd.pl/moodle/course/category.php?id=317 [access: 2015.08.05].
- Cytowane przez
- ISSN
- 1733-7941
- Język
- eng
- URI / DOI
- http://dx.doi.org/10.15611/dm.2015.12.13