BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szymańska Anna (University of Lodz, Poland), Zalewska Elżbieta (Uniwersytet Łódzki)
Tytuł
E-learning as a Tool to Improve the Quality of Education in Quantitative Subjects
Źródło
Didactics of Mathematics, 2015, nr 12 (16), s. 125-134, rys., bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Zdalne nauczanie, Szkolnictwo wyższe, Jakość
e-learning, Higher education, Quality
Uwagi
summ.
Abstrakt
In recent years there has been a lot of changes in higher education. They result, among others, from the introduction of modern information technologies and communications to academic life. Providing high-quality education is one of the primary responsibilities of universities, which is why it is imperative to monitor how new methods and tools affect the quality of education. The University of Łódź, to meet the expectations of students, prepared a project of studies "E-Economics studies without barriers". The main aim of this article is to present the project E-Economics studies without barriers and the evaluation of the course, including quantitative subjects, from the point of view of students and lecturers.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Gregorczyk S. (2010). E-learning a przewaga konkurencyjna szkoły wyższej. E-mentor nr 5(37). Pp. 20-22.
  2. Stecyk A. (2013). Wartość systemów e-learningowych w podmiotach edukacyjnych. Difin SA. Warszawa.
  3. Wierzbicka A. (2007). Metodyczne i technologiczne opracowanie materiałów dydaktycznych przygotowanych w projekcie realizowanym przez Uniwersytet Łódzkim E-Ekonomia studia bez barier. In: M. Dąbrowski, M. Zając (eds.). E-edukacja.net. Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych. Warszawa. Pp. 107-112.
  4. Wodecki A. (2006). Why e-learning at university? Dialogue and Universalism. No. 3-4/2006. Pp. 81-87.
  5. Wodecki A. (2010). E-learning wobec trendów demograficznych w Polsce i na świecie. In: M. Dąbrowski, M. Zając (ed.). E-learning w szkolnictwie wyższym - potencjał i wykorzystanie. Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych. Warszawa. Pp. 20-31.
  6. http://www.sea.edu.pl/kryteria/ [access: 2015.08.05].
  7. http://onte.wsg.byd.pl/moodle/course/category.php?id=317 [access: 2015.08.05].
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1733-7941
Język
eng
URI / DOI
http://dx.doi.org/10.15611/dm.2015.12.13
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu