- Autor
- Kunasz Marek (Uniwersytet Szczeciński)
- Tytuł
- Co determinuje szanse na szkolenie z wykorzystaniem intranetu bądź internetu w organizacji
What Determines Chances for Training Via Intranet or Internet in An Organization - Źródło
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2016, nr 429, s. 91-100, rys., tab., 14 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics - Tytuł własny numeru
- Sukces w zarządzaniu kadrami. Dylematy zarządzania kadrami w organizacjach krajowych i międzynarodowych. Problemy zarządczo-ekonomiczne
- Słowa kluczowe
- Szkolenie pracowników, Zarządzanie kapitałem ludzkim, Internet, Organizacja
Manpower training, Human Capital Management, Internet, Organisation - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- W pracy poddano identyfikacji czynniki sprzyjające prawdopodobieństwu szkolenia z wykorzystaniem intranetu bądź Internetu w organizacji. Analizom poddano materiał empiryczny z badań systemów zarządzania zasobami ludzkimi przedsiębiorstw z województwa zachodniopomorskiego. W warstwie metodologicznej znalazło zastosowanie instrumentarium modelowania ekonometrycznego (szacowano modele zmiennej jakościowej)(abstrakt oryginalny)
Factors supporting probability of Intra-/Internet training in an organization were identified in the paper. Empirical material from research on the human resource management system in enterprises of the West Pomeranian Voivodeship was analyzed. Econometric modelling (models of quality variable were estimated) were applied in the methodological layer(original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Bednarek J., Lubina L., 2008, Kształcenie na odległość. Podstawy dydaktyki, PWN, Warszawa.
- Bochniarz P., Gugała K., 2005, Budowanie i pomiar kapitału ludzkiego w firmie, Poltext, Warszawa.
- Chrabąszcz K., 2011, Using e-learning in the process of students' education, Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie, nr 1, s. 55-66.
- Górecki B.R., 2010, Ekonometria. Podstawy teorii i praktyki, Key Text, Warszawa.
- Gruszczyński M. (red.), 2012, Mikroekonometria. Modele i metody analizy danych indywidualnych, Wolters Kluwer, Warszawa.
- Kępińska-Jakubiec A., Majewski S., 2009, Efektywność systemów e-learningowych a kapitał intelektualny przedsiębiorstwa, E-mentor, nr 2, s. 33-40.
- Kufel T., 2011, Ekonometria - rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem programu GRETL, PWN, Warszawa.
- Kunasz M., 2006a, Analiza i identyfikacja potrzeb szkoleniowych jako etap procesu szkolenia i doskonalenia zawodowego, Optimum. Studia Ekonomiczne, nr 1, s. 105-114.
- Kunasz M., 2006b, Narzędzia stosowane w praktyce przedsiębiorstw na poszczególnych etapach procesu szkoleniowego, Organizacja i Kierowanie, nr 1, s. 99-117.
- Osińska M. (red.), 2007, Ekonometria współczesna, Dom Organizatora, Toruń.
- Prahalad C.K., Hamel G., 1990, The core competence of the corporation, Harvard Business Review, vol. 68, no. 3, s. 79-91.
- Śliwicki D., Ręklewski M., 2012, Wykorzystanie modeli logitowych w analizie czynników aktywności zawodowej ludności, Wiadomości Statystyczne, nr 2, s. 23-35.
- Woźniak J., 2012, Ocenianie efektów szkolenia czyli metody i problemy ewaluacji, GWP, Sopot.
- Zwiech P., 2011, Funkcja personalna przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, nr 172, Uniwersytet Ekonomiczny, Poznań, s. 355-364.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1899-3192
- Język
- pol
- URI / DOI
- http://dx.doi.org/10.15611/pn.2016.429.09