BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Majewska-Howis Ewelina (doradca podatkowy)
Tytuł
Opodatkowanie nagród wydawanych w związku z promocją i reklamą firmy
Źródło
Rachunkowość, 2016, nr 8, s. 23-30, rys.
Słowa kluczowe
Opodatkowanie, Nagrody, Kampanie reklamowe
Taxation, Employee reward, Advertising campaign
Abstrakt
Organizacja konkursów z nagrodami, wydawanie gadżetów reklamowych i prezentów to codzienność wielu przedsiębiorców. To także powód licznych wątpliwości i problemów podatkowych. Poniżej omawiamy te najczęściej spotykane. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0481-5475
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu