BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jurowczyk Paweł (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Tytuł
Obserwacja nieuczestnicząca video na przykładzie przeprowadzonego badania różnic w zachowaniach kobiet i mężczyzn w miejscu zakupu
Non-Participant Video Observation on the Example of Research of Differences in Consumer Behaviour between Women and Men in the Place of Purchase
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2016, nr 5, s. 92-102, rys., wykr., bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe
Zachowania konsumenta, Płeć, Sieci handlowe, Zakup
Consumer behaviour, Gender, Chain stores, Purchasing
Uwagi
streszcz., summ., rez.
Abstrakt
Celem rozważań jest przybliżenie techniki badań rynkowych NPVO - obserwacji nieuczestniczącej video. W opracowaniu przedstawiono etapy procesu realizacji i kontroli oraz uwarunkowania prawne. Opisano założenia metodologiczne zrealizowanego badania oraz zaprezentowano wybrane analizy i wnioski z zarejestrowanego materiału video. Omówiono również możliwości zastosowania kamer video w badaniach rynkowych. (abstrakt oryginalny)

An aim of this article is to present NPVO market research technique (non-participant video observation). The author presents the stages of the project management, control process and legal conditions of NPVO research. In the article, there are described the methodology and the selected analyses with conclusions. In the last part of the study, the author describes examples of the use of video cameras in market research.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Ustawa o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2014, poz. 1182), Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, http://www.giodo.gov.pl/144/id_art/386/j/pl/ [dostęp: 05.09.2015].
  2. Międzynarodowy Kodeks Badań Rynku i Badań Społecznych ICC/ESOMAR, oficjalna strona internetowa Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR), http://www.ofbor.pl/public/File/Miedzynarodowy_Kodeks_Badan_Rynku_i_Badan_Spolecznych.pdf [dostęp: 05.09.2015].
  3. Jurowczyk P. (2013), Płeć a proces podejmowania decyzji, "Handel Wewnętrzny", nr 2.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu