BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pomykalski Andrzej (Społeczna Akademia Nauk), Stopczyński Bartłomiej (Społeczna Akademia Nauk)
Tytuł
Innowacje w komunikacji z klientem wśród detalistów działających na polskim rynku e-commerce w branży AGD/RTV
Innovations in Communication with Customers in Home Appliance Retailers on the Polish e-commerce Market
Źródło
Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2016, t. 17, z. 11, cz. 2, s. 167-181, rys., bibliogr. 19 poz.
Entrepreneurship and Management
Tytuł własny numeru
Agile Commerce - stechnologizowane zarządzanie w erze informacji
Słowa kluczowe
Handel elektroniczny, Media społecznościowe, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Handel mobilny
e-commerce, Social media, Communication company-client, m-commerce
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest analiza wykorzystania przez największych sprzedawców branży RTV/AGD innowacji w komunikacji z klientami. Ocenie poddane będą zarówno rodzaje innowacji, jak i umiejętności ich dostosowania do strategii komunikacji badanych detalistów.(fragment tekstu)

Innovation in marketing has become an important tool for companies to compete on the market. In recent years new technologies have altered the way businesses communicate with their customers. Companies need to embrace these technologies, create innovations in advertising and customer relationships. In this article we discuss recent research results focusing on use of social media, e-commerce and m-commerce in marketing. (original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Baran G. (2014), Marketing współtworzenia wartości z klientem [w:] red. Ł. Sułkowski, J. Otto, Metody zarządzania marketingowego, Diffin, Warszawa.
  2. Boudrean K.J. (2013), Using the Crowd as an Innovation Partner, "Harvard Business Review", April.
  3. Dobiegała-Korona B. (2010), Strategie innowacji w budowie kapitału klienta [w:] Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie, red. B. Dobiegała-Korona, T. Doligalski, Wyd. Poltex, Warszawa.
  4. Gunter McGrath R. (2013), Transient Advantage, "Harvard Business Review", June.
  5. Kane G., Alavi M. (2014), What's Different About Social Media Networks? A Framework and research Agenda, "MIS Quarterly", Vol. 38, No. 1.
  6. Kaplan A.M., Haenlein M. (2011), Two Hearts in Three-quarter Time: How to Waltz the Social Media/Viral Marketing Dance, "Business Horizons", Vol. 54.
  7. Mount M., Martinez M. (2014), Social Media: A Tool for Open Innovation, "California Management Review", Vol. 56, No. 4.
  8. Otto J. (2014), Marketing relacji [w:] red. Ł. Sułkowski, J. Otto, Metody zarządzania marketingowego, Diffin, Warszawa.
  9. Prahalad C.K., Ramaswamy V. (2005), Przyszłość konkurencji, Wyd. PWE, Warszawa.
  10. Prahalad C.K., Krishnan M.S. (2010), Nowa era innowacji, przekład: A. Szeworski, Wydawnictwo Profesjonalne PWN, Warszawa.
  11. Rust R.T., Moorman Ch., Bhalla G. (2010), Rethinking Marketing, "Harvard Business Review", January-February.
  12. Sumita U., Yoshii J. (2010), Enhancement of e-commerce via mobile accesses to the Internet, "Electronic Commerce Research and Applications", No. 9.
  13. Sułkowski Ł. (2014), Alternatywne paradygmaty współczesnego marketingu [w:] J. Otto, Ł. Sułkowski (red), Metody zarządzania marketingowego, Diffin, Warszawa.
  14. Szymański G. (2013), Innowacje marketingowe w sektorze e-commerce, Monografie Politechniki Łódzkiej, Łódź.
  15. Verunccio M. (2014), Communicating Corporate Brands Through Social Media: An Exploratory Study, "International Journal of Business Communication", Vol. 51(3).
  16. Społeczeństwo informacyjne w Polsce w 2015 r., Główny Urząd Statystyczny, Opracowanie sygnalne, Warszawa, 2015.
  17. Booz Allen Hamilton Inc., How Companies Turn Customers' Big Idea's into Innovations, [online], http://www.strategy-business.com/media/file/sbkw01-12-05.pdf, dostęp 18.02.2016.
  18. Criteo (2015), State of Mobile Commerce, http://www.criteo.com/ [online], dostęp: 28.01.2016.
  19. Sass-Staniszewska P., Gordon M. (2014), E-commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska, [online], http://www.infomonitor. pl/, dostęp 28.01.2016.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1733-2486
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu