BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chmielecki Michał (Społeczna Akademia Nauk)
Tytuł
Agile Social Media Marketing Best Practices
Źródło
Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2016, t. 17, z. 11, cz. 2, s. 347-353, bibliogr. 8 poz.
Entrepreneurship and Management
Tytuł własny numeru
Agile Commerce - stechnologizowane zarządzanie w erze informacji
Słowa kluczowe
Media społecznościowe, Strategia marketingowa, Praktyka marketingu
Social media, Marketing strategy, Marketing practice
Uwagi
summ.
Abstrakt
Companies today are faced with marketing challenges that adversely affect the growth of the company, they crave to improve the quality of their products, enhance their customer service relationship and effectively publicize their products using social media platforms by adopting marketing strategies and methodologies that can help execute these primary objectives. The aim of the paper is to present best practices in agile social media marketing. (original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Chmielecki M. (2013), Rekrutacja z wykorzystaniem mediów społecznościowych - wyniki badań, "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu", 4, 37-51.
  2. Chmielecki M. (2014), The use of facebook for marketing purposes among smes as a modern marketing method - research results from Poland, Вісник Національного університету "Львівська політехніка"), № 779, Проблеми економіки і управління, pp. 207-217.
  3. Chmielecki M., Sułkowski Ł. (2014), Tworzenie talent pipeline z wykorzystaniem mediów społecznościowych w świetle wyników badań, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", (349), 74-89.
  4. Fuchs C., Trottier D. (2013), The Internet as Surveilled Workplayplace and Factory [in:] European Data Protection: Coming of Age, ed. S. Gutwirth, R.Leenes, P. de Hert, Y. Poullet, pp. 33-57. Dordrecht: Springer.
  5. Mandiberg M. (2012), Introduction [in:] The Social Media Reader, ed. by M. Mandiberg, 1-10. New York: New York University Press.
  6. O'Reilly T. (2005), What Is Web 2.0?, http://www.oreilly.de/artikel/web20.html.
  7. O'Reilly T., Battelle J. (2009), Web Squared: Web 2.0 Five Years On. Special report, http://assets.en.oreilly.com/1/event/28/web2009_websquared-whitepaper.pdf.
  8. Social Media Examiner's 2014 Social Media Marketing Industry Report.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1733-2486
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu