BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bukowski Paweł (Społeczna Akademia Nauk)
Tytuł
Pozyskiwanie i obsługa klienta w usługach edukacyjnych
Acquisition and Customer Service in Educational Services
Źródło
Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2016, t. 17, z. 11, cz. 3, s. 163-174, rys., bibliogr. 10 poz.
Entrepreneurship and Management
Tytuł własny numeru
Zarządzanie logistyczne - technologie i narzędzia
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Szkolenie biznesowe, Ośrodki szkolenia
Customer service, Business training, Training centers
Uwagi
summ.
Abstrakt
Szkolenie to forma, rodzaj systemu kształcenia pozaszkolnego. Jest ona metodą podnoszenia kwalifikacji. Według Słownika Języka Polskiego PWN termin "szkolenie" oznacza "cykl wykładów z dookreślonego przedmiotu, zorganizowanych w celu uzupełnienia wykształcenia lub wiadomości wybranej jednostki ze ściśle określonej dziedziny".
Obecnie rynek usług szkoleniowych wychodzi naprzeciw tego typu problemom. Na przestrzeni ostatnich ponad 15 lat liczba firm szkoleniowych sukcesywnie wzrasta.
Jak zatem wśród tak dużej konkurencji zdobyć potencjalnego klienta, zainteresować go swoim produktem, zachęcić do wzięcia udziału w wydarzeniu? Składa się na to wiele czynników, które postaram się wyjaśnić w dalszych etapach pracy. (fragment tekstu)

The need to secure your future is one of the basic human needs [Perek-Bialas, Rószkiewicz 1999, p. 11]. In the twenty-first century man as a social unit seeks to obtain at once a higher position in the group, environment, family and professionals. He wants to develop their skills, interests and competencies. The desire to acquire knowledge is also associated with changes in the labor market and unfavorable in the long term demography. People who are educated tend to have better jobs and therefore higher earnings. It is better to protect your health and your loved ones. Employers appreciate the trained staff and therefore education of citizens should be an important point in the social policy of the modern state. Opportunities present world give a lot of solutions to facilitate the obtaining a higher position. One such element, expanding horizons allowing to gain new knowledge in higher education, are professional trainings. The current market is full of all kinds of proposals for courses, workshops, meetings, trainings from every area of life and learning. Each educational unit wants to attract potential customers with their offer. So the key point is how you can make the customer choose the offer your company and recommending their friends, contractors or business partners as well as what needs to be done that he finally come back to you many times? (original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Jarzewska M. (2013), Badania ankietowe, Wiedza i Praktyka, Warszawa.
  2. Kempny D. (2008), Obsługa logistyczna, AE, Katowice.
  3. Kucharska B. (red.) (2010), Obsługa klienta w przedsiębiorstwie handlu detalicznego, AE, Katowice.
  4. Papińska-Kacperek J. (2008), Społeczeństwo informacyjne, PWN, Warszawa.
  5. Perek-Białas J., Rószkiewicz M. (1999), Skłonność gospodarstw domowych do oszczędzania w celu zabezpieczenia okresu starości, PONT Info, Warszawa.
  6. Szymczak M. (red.) (2007), Logistyka w usługach, WSHiU, Poznań.
  7. Wielgosik I. (2014), Obsługa klientów, EMPI, Poznań.
  8. Słownik Języka Polskiego PWN.
  9. http://www.pkobp.pl/.
  10. https://uczsieskuteczniej.wordpress.com
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1733-2486
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu