- Autor
- Jaworowicz Magdalena
- Tytuł
- Męskość w sorento
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 3, s. 38-40
- Słowa kluczowe
- Rynek reklamy, Reklama telewizyjna, Reklama, Płeć, Megatrendy cywilizacyjne, Stereotypy, Kobieta, Mężczyzna, Rodzina
Advertising market, Television advertising, Advertising, Gender, Civilization megatrends, Stereotypes, Woman, Men, Family - Kraj/Region
- Świat
World - Abstrakt
- Tematyka płci wyraźnie była widoczna w reklamach pokazywanych podczas mistrzostw Super Bowl 2015. Gdyby traktować ją jako wyznacznik trendów, to typ macho jako model męskości powinien odejść do lamusa. Ty niemniej jednak na pewno nie można mówić o dyskryminacji płci w reklamie. Reklamowane produkty w zależności od ich przeznaczenia nadal kierowane są do płci żeńskiej lub męskiej. Jest jednak grupa towarów typu unisex, gdzie granice między światem kobiecym i męskim się zacierają, zaś reklama je promująca jest po prostu uniwersalna.(abstrakt autora)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol