BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jaworowicz Magdalena
Tytuł
Męskość w sorento
Narzędzia
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 3, s. 38-40
Tytuł własny numeru
Wiedza - Energia Działania
Słowa kluczowe
Rynek reklamy, Reklama telewizyjna, Reklama, Płeć, Megatrendy cywilizacyjne, Stereotypy, Kobieta, Mężczyzna, Rodzina
Advertising market, Television advertising, Advertising, Gender, Civilization megatrends, Stereotypes, Woman, Men, Family
Kraj/Region
Świat
World
Abstrakt
Tematyka płci wyraźnie była widoczna w reklamach pokazywanych podczas mistrzostw Super Bowl 2015. Gdyby traktować ją jako wyznacznik trendów, to typ macho jako model męskości powinien odejść do lamusa. Ty niemniej jednak na pewno nie można mówić o dyskryminacji płci w reklamie. Reklamowane produkty w zależności od ich przeznaczenia nadal kierowane są do płci żeńskiej lub męskiej. Jest jednak grupa towarów typu unisex, gdzie granice między światem kobiecym i męskim się zacierają, zaś reklama je promująca jest po prostu uniwersalna.(abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu