BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wojciechowski Piotr (TEDxLublin)
Tytuł
Natchnienie i wypocenie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 3, s. 41-43
Słowa kluczowe
Innowacje, Innowacyjność, Bariery innowacyjności, Nowe technologie, Kreatywność, Ocena kreatywności, Stereotypy, Relacje z klientami, Etos pracy
Innovations, Innovative character, Innovativenesss barriers, High-tech, Creativity, Creativity assessment, Stereotypes, Relationships with customers, Work ethos
Kraj/Region
Świat
World
Abstrakt
To właśnie przez stereotypy kreatywność postrzegana jest jako coś dziecinnego i mało poważnego. Jako coś, czemu wielki i mały biznes nie poświęca uwagi, bo przecież naokoło wszyscy robią same poważne rzeczy. Tymczasem to niekoniecznie eksperci czy geniusze muszą zabłysnąć tym jedynym i na miarę czasu pomysłem, zmieniającym otoczenie i świat. Bowiem nawet najtęższe umysły potrzebują zespołu i zaplecza, aby swoje wizje uskuteczniać.(abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu