BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sedlak Piotr (Sedlak & Sedlak)
Tytuł
Oferta dla pracownika : czym jest marketing wynagrodzeń w organizacji?
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2017, nr 5, s. 44-46
Słowa kluczowe
Wynagrodzenia, Marketing
Remuneration, Marketing
Abstrakt
Obszary nauki o zarządzaniu coraz częściej się przenikają i czerpią z różnych źródeł. Dotyczy to również obszaru HR. Na przykład zaczęliśmy analitycznie oceniać wyniki pracowników, mierzyć satysfakcję z pracy czy mówić o employer brandingu. Skoro budujemy markę pracodawcy, to czy przyszedł już czas na marketing wynagrodzenia? (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. G. Baran, Marketing współtworzenia wartości z klientem, 2013, dostęp elektroniczny: http://www-isp.miks.uj.edu.pl/pliki/e-monografie/marketing wspoltworzenia wartosci.pdf
  2. P. Kotler, Marketing, wydanie 11, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2005.
  3. K. Sedlak, Łączne korzyści z pracy, Polski model Total Rewards, Sedlak & Sedlak, Kraków 2015.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu