BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Guryn Halina
Tytuł
Empatia w finansach : budowa wewnętrznych relacji w mBanku
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2017, nr 5, s. 52-56
Słowa kluczowe
Strategia banku, Zachowania międzyludzkie, Marketing doświadczeń
Banking strategy, Interpersonal behaviours, Experience marketing
Firma/Organizacja
mBank
Abstrakt
Jednym z elementów strategii biznesowej mBanku jest działanie oparte na empatii. Początkowo pomysł, aby w dokumencie firmowym pojawił się taki zapis, budził w organizacji zdumienie. Prowokował pytanie, czy w instytucji finansowej, w której liczą się twarde dane i wymierne wyniki, sprawdzi się empatia jako zasada współpracy. Odpowiedzią były warsztaty dla menedżerów i doświadczenie empatii na sobie samym. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu