BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bandkowska Paula (House of Skills)
Tytuł
Partnerstwo zaczyna się od zrozumienia : kim jest twój klient i dlaczego warto go poznać?
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2017, nr 5, s. 68-71, rys.
Słowa kluczowe
Modele biznesowe, Relacje z klientami, Identyfikacja klienta
Business models, Relationships with customers, Customer identification
Abstrakt
W ostatnich latach firmy prześcigają się w tworzeniu modeli biznesowych oraz unikalnej i dopasowanej do klienta propozycji wartości. Obecnie klient jest coraz bardziej świadomy, wyedukowany, wie, czego chce i dużo trudniej zaskoczyć go nowym, świeżym, ciekawym produktem czy usługą. Dlatego naukowcy, badacze, konsultanci biznesowi poszukują metod, które pozwolą na lepsze poznanie obecnych i przyszłych potrzeb klienta, aby ten był coraz bardziej usatysfakcjonowany, a firmy mogły zarabiać, rozwijać ludzi i swoją działalność, a także tworzyć innowacje. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. A. Osterwalder, Y. Pigneur, Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2012.
  2. Opracowanie zbiorowe, Projektowanie propozycji wartości. Jak stworzyć produkty i usługi, których zapragną klienci, Wydawnictwo ICAN, Warszawa 2015.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu