BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mirowski Kamil (Head of Strategy, Agencja Społem)
Tytuł
Jak walczyć ze spadającym zasięgiem
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 4, s. 13-15
Słowa kluczowe
Media społecznościowe, Media reklamowe, Portale internetowe, Komunikowanie skuteczne, Reklama komputerowa, Promocja produktu, Sprzedaż produktu, Budowanie marki
Social media, Advertising media, Web portals, Effective communication, Computer advertising, Product promotion, Product sales, Brand building
Firma/Organizacja
Facebook, YouTube
Facebook, YouTube
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
W Polsce przyjęło się, że reklamowe treści produkowane są na potrzeby danego medium. Szczególnie jest to widoczne w mediach społecznościowych. Marki prześcigają się w codziennej publikacji niezliczonych postów, którymi walczą o uwagę użytkowników. Chociaż są to zwykle komunikaty wypieszczone graficznie, jednak żyją tylko krótką chwilę i docierają do niewielkiej grupy odbiorców. Autor w artykule podał kilka sposobów na uniknięcie takich sytuacji i zaproponował trwalszą, a tym samym efektywniejszą metodę trafienia do umysłów i serc potencjalnych konsumentów. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu