BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wojtkowiak Małgorzata (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, doktorantka)
Tytuł
Wybrane aspekty zarządzania public relations w Kredyt Banku SA
Different Aspects of Public Relations Management in "Kredyt Bank SA"
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Nauki Humanistyczne (8), 2003, nr 1008, s. 445-461, rys.
Słowa kluczowe
Banki, Public relations, Wyniki badań
Banks, Public relations, Research results
Uwagi
summ.
Firma/Organizacja
Kredyt Bank SA
Abstrakt
Na przykładzie Kredyt Banku SA omówiono wybrane aspekty zarządzania public relations.

This article shows different aspects of public relations management in "Kredyt Bank SA". We can get some information about the organizational Solutions taken by the bank, some research taken as the aims of PR. Effectiveness of the actions taken by the bank is graded on the basis of the market research. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Dwurzyński M., Obowiązki informacyjne Spółki Giełdowej, "Łącznik" 2000 nr 3, s. 6-7.
  2. Harasim J., Klient zadowolony to klient lojalny, "Marketing w praktyce" 2001 nr 3, s. 55.
  3. Kadragic A., Czarnowski P., PR czyli promocja reputacji. Praktyka działania, Warszawa 1997, s. 66.
  4. Piotrowska J., Nie tylko pan, ale król, "Personel" 2000 nr 5, s. 22.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1426-0689
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu