BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Polak Krzysztof (Semiotic Solutions)
Tytuł
Marki nie gęsi
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 4, s. 29-33
Słowa kluczowe
Media społecznościowe, Serwisy społecznościowe, Portale internetowe, Zachowania konsumenta, Komunikowanie człowiek-komputer, Komunikowanie skuteczne, Poczta elektroniczna, Psychologia grupy, Marka
Social media, Social networking, Web portals, Consumer behaviour, Human-computer system, Effective communication, e-mail, Group psychology, Brand
Firma/Organizacja
Facebook
Facebook
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Analiza języka postów na Facebooku uświadamia nam i naszemu klientowi, że decyzja o wyborze dla marki któregoś z czterech sposobów komunikacji fanpage'owej jest decyzją strategiczną. Niekontrolowana mieszanka w stylu "trochę tego, trochę tamtego" może być bardzo szkodliwa i zaciera klarowny wizerunek marki. Łatwo dostrzec, iż podstawowy porządek kodów postów facebookowych rozgrywa się pomiędzy praktycznością a ludycznością. Analiza przytoczonych danych oraz zachowań przydatna jest tak marketerom jak i markom. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu