BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tomaka Agnieszka, Rodzinka Jacek
Tytuł
Doświadczenia w wykorzystaniu narzędzi marketingu w przedsiębiorstwach w programie EQUAL "System przeciwdziałania powstawaniu bezrobocia na terenach słabo zurbanizowanych"
Źródło
Barometr Regionalny, 2007, nr 2(8), s. 59-72, przypisy
Słowa kluczowe
Przeciwdziałanie bezrobociu, Program EQUAL, Narzędzia marketingu bezpośredniego
Combat unemployment, EQUAL Programme, Direct marketing tools
Abstrakt
Korzystając z doświadczeń kilkunastomiesięcznej pracy przy realizacji projektu Equal "System przeciwdziałania powstawaniu bezrobocia na terenach słabo zurbanizowanych", po wizytach w kilkudziesięciu podmiotach mających swą siedzibę na terytorium województwa podkarpackiego, autorzy postarają się przedstawić wykorzystanie wybranych narzędzi marketingu w przedsiębiorstwach. Niniejsze opracowanie oprócz celu poznawczego prezentującego doświadczenia płynącego z rzeczywistości gospodarczej, ma również przed sobą cel edukacyjny. Przedstawione w nim treści mogą posłużyć jako materiał podnoszący wiedzę i kwalifikacje czytelników, którzy być może nie mieli okazji zetknąć się wcześniej z omawianą tematyką. Biorąc pod uwagę fakt, iż z narzędzia, w którym znaleźć ma się opracowanie, korzystać mają również przedsiębiorcy realizacja tego drugiego celu wydaje się być również zasadna.(fragment tekstu)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. O. Lange, Ekonomia polityczna, t. I i II, PWN, Warszawa 1987, s. 19.
  2. K. Storbacka, J. R. Lehtinen, Sztuka budowania trwałych związków z klientami, Oficyna Ekonomiczna Kraków 2001, s. 24.
  3. M. Prymon, Marketingowe zarządzanie firmą, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Języków Obcych i Ekonomii w Częstochowie "EDUKATOR" Częstochowa 1994, s 184-185.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1644-9398
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu