BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Krykavskyy Yevhen (University of Social Sciences), Dovhun Oksana (Lviv Polytechnic National University)
Tytuł
Preconditions for Responsible Marketing of SMEs on the National Market of Clothing
Źródło
Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2017, t. 18, z. 3, cz. 2, s. 67-75, bibliogr. 10 poz.
Entrepreneurship and Management
Tytuł własny numeru
Nauka dla praktyki gospodarczej i samorządowej : aplikacyjne walory teorii i instrumentów zarządzania
Słowa kluczowe
Małe i średnie przedsiębiorstwa, Rynek odzieżowy, Marketing
Small business, Clothing market, Marketing
Uwagi
summ.
Kraj/Region
Ukraina
Ukraine
Abstrakt
Small and medium enterprises producing clothing develop actively and have prospects of customers attraction, therefore marketing methods which are used for clients who buy foreign brands clothing should be introduced. It is especially important to investigate the preconditions of responsible marketing, understanding and forming of which can help enterprises to reach the success. (original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. State Statistics Service of Ukraine (2017), Industrial production indexes by industries, www.ukrstat.gov.ua [04.03.17]
  2. Gerasimyak N. (2012), Holistic marketing as a new paradigm of marketing, "Efficient Economy" [online], Dnepropetrovsk State Agrarian University of Economics, http://www.economy.nayka. com.ua/?op = 1 & z = 1280, access: 04.03.17.
  3. Kozyn L.V.(2016), Socially responsible marketing and corporate social responsibility: communication concepts, "Economics and Management of Enterprises", n.9.
  4. Leonova S.V., Shevtsiv L. Y. (2015), Socially responsible marketing: realities and prospects of introduction, X conference "Marketing and logistics management system", Lviv polytechnic national university.
  5. Center "Development of CSR" (2012), The responsible marketing. Hyde for companies, http://csrukraine. org/wp-content/uploads/2014/04/Marketing_Fin.pdf [2012].
  6. http://enjoyobolon.com/ua/StandOfProducer/marketing/, access: 04.03.17.
  7. http://www.gfk.com/uk-ua/rishennja/press-release/anholt-gfk-roper-nation-brandsindex- 2015/, access: 04.03.17.
  8. https://www.ukrinform.ua/rubric-other_news/2064256-legka-promislovist-ukraini-slah-u-esborotba-z-sekondhendom-ta-kitajskim-smattam.html, access: 04.03.17.
  9. http://www.prostir.ua/?blogs=yak-stvoryty-misiyu-yaka-nadyhaje-praktychni-porady, access: 04.03.17.
  10. http://ukrlegprom.org.ua/novyy-razdel/novyy-razdel/ % D0 - 20.07.2015.pdf, access: 04.03.17.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2543-8190
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu