BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bucki Piotr (Wyższa Szkoła Bankowa w Gdyni)
Tytuł
Kto dobrze markuje
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 5, s. 27-28
Słowa kluczowe
Marka, Marka produktu, Wizerunek marki, Strategia zmiany wizerunku marki, Strategia marki, Strategia marketingowa, Poznanie zmysłowe, Sensoryczny profil produktu, Marketing sensoryczny
Brand, Product brand, Brand image, Rebranding, Brand strategy, Marketing strategy, Sensory perception, Sensory profile of the product, Sensory marketing
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Tworzenie silnego brandu jest coraz trudniejszym zadaniem. W zasadzie każda tworzona marka ma, albo przynajmniej mieć powinna silne "cechy osobowościowe" i mocno ukształtowaną tożsamość, która będzie w stopniu dostatecznym promieniować na komunikację i wartości, które markę identyfikują. Jednakże w personalizowaniu brandu chodzi o pójście o krok dalej. I tu mamy wybór co do użycia właściwych instrumentów. Można bowiem zastosować podejście konstruktywistyczne w oparciu o pryzmat marki Kapferera, można bazować na weryfikacji tez poprzez tworzenie brand persona, albo też tworzyć profile multisensoryczne.(fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu