BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Capiński Michał (Germany GmbH Polish Branch)
Tytuł
Atut własnego języka
Narzędzia
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 5, s. 29-30
Tytuł własny numeru
Wiedza - Energia Działania
Słowa kluczowe
Marka, Marka produktu, Wizerunek marki, Cechy produktu, Cechy jakościowe, Personalizacja, Reklama, Strategia marki, Jakość produktu
Brand, Product brand, Brand image, Product features, Quality characteristics, Personalization, Advertising, Brand strategy, Product quality
Kraj/Region
Polska, Europa
Poland, Europe
Abstrakt
Marka to znacznie więcej niż samo logo. To przede wszystkim charakter, który przeważnie nadaje jej marketer. Wymyśla założenia, stwarza koncepcje, testuje i dokonuje trudnego wyboru, bowiem spośród wielu możliwych wartości przyszłego brandu odrzuca większość, aby wybrać te najbardziej dopasowane do swojej grupy docelowej. Dlatego też personalizację marki można rozumieć jako nadanie jej cech na tyle charakterystycznych, aby jej produkty i materiały reklamowe były jak osobowość, czyli rozpoznawalne nawet bez logotypu. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu