BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kotarbiński Jacek (POPAI Poland)
Tytuł
Kiedy wyda nas lodówka
Analiza
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 5, s. 34-36
Tytuł własny numeru
Wiedza - Energia Działania
Słowa kluczowe
Marka, Marka produktu, Maszyny i urządzenia, Urządzenia przenośne (PDA), Budowanie świadomości marki, Budowanie marki, Budowanie lojalności klienta, Personalizacja, Portale internetowe, Zachowania konsumenta
Brand, Product brand, Machinery and equipment, Mobile devices, Branding, Brand building, Cultivation customer loyalty, Personalization, Web portals, Consumer behaviour
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Kiedy ze światem zaczną się komunikować nasza pralka, lodówka, telewizor, zmywarka i chip monitorujący zdrowie naszego czworonoga, prawdziwa przygoda z big data będzie dopiero w początkowym stadium. Przyszli marketerzy będą bowiem musieli personalizować przekaz reklamowy do danej grupy docelowej. Według Matta Hogana, szefa firmy Datacoup, w naszych zachowaniach tkwi konkretna wartość dla marek, której nie jesteśmy świadomi. Ale dane te potrafią przetworzyć komputery będące częścią składową wielu naszych urządzeń. I stamtąd popłynie strumień potrzebnych informacji dla marketerów. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu