BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sala Paweł (FreshMail)
Tytuł
Indywidualnie w masie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 5, s. 37-39
Słowa kluczowe
Personalizacja, Rekomendacje, Handel elektroniczny, Poczta elektroniczna, Aplikacje internetowe, Komunikowanie w internecie, Marketing internetowy, Reklama w internecie, Serwis internetowy
Personalization, Recommendation, e-commerce, e-mail, Internet application, Communication on the Internet, e-marketing, Internet advertising, Website
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
E-mail marketing aby naprawdę był skuteczny, powinien sprawiać wrażenie komunikacji one-to-one pomiędzy marką a odbiorcą. W materiale niniejszym przytoczono 10 zasad skutecznej personalizacji komunikacji e-mailingowej. Do jednej z nich należy system rekomendacji w e-commerce. Autor udowadnia, iż warto zintegrować serwis pod kątem upodobań potencjalnego klienta, a więc oferować najbardziej prawdopodobne produkty, który konsument mógłby nabyć. Istotne są też takie czynniki jak kontekst wiadomości oraz płeć czy wiek danej osoby. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu