BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Cyran Jakub, Nowak Aleksandra
Tytuł
Jak w e-commerce obejść brak sprzedawcy
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 5, s. 40-43
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Handel elektroniczny, Sklepy internetowe, Poczta elektroniczna, Reklama w internecie, Urządzenia przenośne (PDA), Sprzedaż produktu, Personalizacja, Komunikowanie skuteczne
e-marketing, e-commerce, Internet shopping, e-mail, Internet advertising, Mobile devices, Product sales, Personalization, Effective communication
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Każdy sklep z powodzeniem może podnieść swoją konwersję i zwiększyć R0I z budżetu reklamowego dzięki personalizacji. Sam proces nie należy do najtrudniejszych i można go wdrożyć już w 10 dni. Personalizacja oferty oczywiście może się odbyć poza samym sklepem internetowym. Dzięki różnorodnym możliwościom, np. RTB (Real-Time-Bidding), jesteśmy w stanie w sposób precyzyjny trafić z ofertą reklamową do użytkownika. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu