BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Goźliński Dariusz (GreyTree)
Tytuł
Z aptekarską precyzją
Narzędzia
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 5, s. 44-46
Tytuł własny numeru
Wiedza - Energia Działania
Słowa kluczowe
Rynek farmaceutyczny, Przemysł farmaceutyczny, Przedsiębiorstwo farmaceutyczne, Personalizacja, Apteki, Apteki internetowe, Segmentacja klientów, Badania ankietowe, Efektywna obsługa klienta
Pharmaceutical market, Pharmaceutical industry, Pharmaceutical company, Personalization, Pharmacy, Internet pharmacies, Customer segmentation, Questionnaire survey, Efficient Consumer Response (ECR)
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
W podręcznikach nowoczesnego marketingu autorzy zawsze podkreślają, że najważniejszy na rynku jest klient. To wokół niego i jego potrzeb powinna być skupiona marketingowa orientacja firmy. By skoncentrować się na nabywcy, nieodzowne jest poznanie jego preferencji zakupowych. Również rynek farmaceutyczny, pomimo swojego specyficznego charakteru, nieśmiało staje się polem działań kreatywnych marketerów zmierzających do tworzenia marek oraz produktów na miarę konkretnych zapotrzebowań, dostosowanych do profilu potencjalnych konsumentów. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu