BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wyszyński Maciej (Sociomantic Labs)
Tytuł
Programmatic na gąszcz przekazów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 5, s. 47-48
Słowa kluczowe
Programy komputerowe, Narzędzia marketingu bezpośredniego, Efektywność reklamy, Planowanie reklamy, Reklama komputerowa, Komunikowanie skuteczne, Budowanie lojalności klienta, Budowanie marki, Personalizacja
Computer programs, Direct marketing tools, Advertising efficiency, Advertising planning, Computer advertising, Effective communication, Cultivation customer loyalty, Brand building, Personalization
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Portale i internetowe strony coraz częściej zaczynają przypominać zarzucone setkami banerów i reklam ulice wielkich miast. Internauci bombardowani są milionami komunikatów, z których zazwyczaj pamiętają zaledwie ten ostatni. Dzięki narzędziom i funkcjom technologii Programmatic firmy z dużą precyzją mogą docierać do klienta, wydawać na reklamę znacznie mniej, przekazując użytkownikowi tylko te informacje, których naprawdę potrzebuje. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu