BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Deszczka Dariusz (Sodexo Motivation Solutions)
Tytuł
Program lojalnościowy (pod) okiem profesjonalistów
Poradnik Sodexo
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 5, s. 50-52
Tytuł własny numeru
Wiedza - Energia Działania
Słowa kluczowe
Programy lojalnościowe, Wspieranie przedsiębiorczości, Zarządzanie przez motywację, System motywacji projakościowej, Nagrody, Outsourcing, Partnerstwo biznesowe, Partnerstwo przedsiębiorstw, Platformy internetowe
Loyalty programs, Entrepreneurship support, Management by motivation, Pro-quality motivation system, Employee reward, Outsourcing, Business partnership, Partnership of companies, Internet platforms
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Aż 43% przedsiębiorstw działających w Polsce w 2014 r. realizowało programy wsparcia sprzedaży skierowane do partnerów biznesowych. Jednocześnie w ramach prowadzonych akcji firmy decydowały się na outsourcing całości lub części obowiązków. Wzrost zainteresowania programami lojalnościowymi oraz rozwój nowoczesnych technologii przyczyniły się bowiem do powstania narzędzi ułatwiających kompleksową realizację tego typu projektów. Dużą popularnością cieszą się platformy online, które pomagają nie tylko stworzyć ciekawy program, ale i nim zarządzać. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu