BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jabłoński Artur (MSU Publishing)
Tytuł
Wystrzel nagłówkiem
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 5, s. 53-55
Słowa kluczowe
Poznanie zmysłowe, Analiza sensoryczna, Marketing sensoryczny, Reklama, Kampanie reklamowe, Rynek reklamy, Zarządzanie treścią, Planowanie projektu, Zachowania konsumenta
Sensory perception, Sensory analysis, Sensory marketing, Advertising, Advertising campaign, Advertising market, Content management, Project planning, Consumer behaviour
Kraj/Region
Świat
World
Abstrakt
Jedno z najsłynniejszych stwierdzeń legendy świata reklamy, Davida Ogilvy'ego brzmi: pięć razy więcej osób czyta sam nagłówek niż treść przezeń zapowiadaną. W związku z tym, kontynuował mistrz - aż 80% czasu poświęconego tworzeniu reklam powinniśmy przeznaczyć na pracę nad przyciągającymi uwagę nagłówkami. Czy to jest dziś wciąż aktualne? Okazuje się, że w dużej mierze tak. Bowiem poza nową technologią reklamowych przekazów, w dziedzinie jej postrzegania zmysłowego niewiele się zmieniło. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu