BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wojciechowski Piotr (TEDxLublin)
Tytuł
Odświeżanie umysłu prototypem
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 5, s. 56-57
Słowa kluczowe
Promocja produktu, Badanie jakości usług, Myślenie projektowe, Metody oceny projektu, Kontrola realizacji projektu, Jakość projektu, Grupy projektowe, Proces projektowania, Kreatywność, Innowacyjność produktu
Product promotion, Service quality tests, Design thinking, Method of project evaluation, Project realization control, Project quality, Project teams, Design process, Creativity, Product innovation
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Wraz z popularyzacją metod takich jak service design, czyli pięcioetapowy proces projektowania innowacji w obszarze usług, na który składa się faza obserwacji, definicji problemu, ideacji, prototypowania i testowania, coraz więcej firm swoje zespoły zachęca do budowania i testowania pomysłów, zanim na dobre rozpoczną się prace nad ich dalszym rozwojem i wdrożeniem. Jak zbudować swój pierwszy prototyp i co nim będzie, to zależy ściśle od kontekstu naszego działania. Metod prototypowania jest wiele, w zależności od tego, czy tworzymy nową usługę, czy produkt. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu