BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Iłłakowicz Joannna (FernPartners)
Tytuł
10 prostych trików marketingowych
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 5, s. 58-61
Słowa kluczowe
Psychologia sprzedaży, Psychologia biznesu, Decyzje konsumenckie, Strategia marketingowa, Promocja jako przekaz informacyjny, Zachowania klientów, Relacje z klientami, Strategia zakupów, Preferencje zakupowe, Analiza korzyści zakupu
Sales psychology, Business psychology, Consumer decision, Marketing strategy, Promotion as an information communication, Customer behaviour, Relationships with customers, Purchasing strategy, Purchase preferences, Benefits of buying analysis
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Aby skłonić klienta do podjęcia konkretnych decyzji zakupowych, bombarduje się go tysiącami impulsów. Marketingowych tricków i sztuczek sprzedawcy do wyboru mają bez liku, stąd w artykule zdefiniowano te najważniejsze. Najpopularniejsze z nich to "ograniczona ilość produktu", "krótki termin promocji cenowej", wreszcie magia końcówki 99 groszy. Konsumenci są bowiem bardziej skłonni do zakupu produktu w cenie kończącej się liczbą nieparzystą, niedużo mniejszą niż liczba całkowita, np. 4,95 lub 4,99. Tak cena wydaje się bardziej atrakcyjna. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu