BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dobosz Agnieszka (Grupa Pracuj), Gierybo-Paprota Aleksandra (Grupa Pracuj)
Tytuł
Jak zmierzyć króla kampanii
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 5, s. 62-64
Słowa kluczowe
Kampanie reklamowe, Rynek reklamy, Reklama, Komunikowanie skuteczne, Zarządzanie zadowoleniem klientów, Satysfakcja klienta, Strategia reklamy, Rynek instytucjonalny, Efektywność reklamy
Advertising campaign, Advertising market, Advertising, Effective communication, Customer satisfaction management, Customer satisfaction, Advertising strategy, Business to Business (B2B), Advertising efficiency
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Skąd wzięła się tak duża skuteczność content marketingu w kampaniach B2B oraz B2C? Tradycyjna reklama mówi do ludzi, zaś content marketing z nimi rozmawia. To właśnie dialog jest dziś podstawą skutecznej komunikacji marketingowej. Jednak content marketing jest tylko środkiem do osiągnięcia celu, nie zaś celem samym w sobie. Wiele razy podkreślał to założyciel Content Marketing Institute, Joe Pulizzi. Tworzenie i promocja treści nie może więc być sztuką dla sztuki, lecz ma przynieść wymierne efekty. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu