BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Andreasik Aleksandra (RTB HOUSE)
Tytuł
Treści, którym ufają klienci
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 5, s. 68-70
Słowa kluczowe
Marketing zakupów, Analiza korzyści zakupu, Organizacja procesu zakupów, Preferencje zakupowe, Strategia zakupów, Zakupy online, Podejmowanie decyzji, Konsumencka ocena produktu
Buyer marketing, Benefits of buying analysis, Organization of purchasing process, Purchase preferences, Purchasing strategy, Online shopping, Decision making, Consumer Product Rating
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Wyniki testów są jednym z trzech, obok porównywarek cen i opinii innych użytkowników, źródeł informacji online najbardziej przydatnych przy podejmowaniu ostatecznej decyzji zakupowej. Jak wynika z badań zrealizowanych przez grupę IQS na zlecenie RTB HOUSE, publikowane treści na temat marki czy modelu, w tym między innymi recenzje i testy, odgrywają bardzo ważną rolę w procesie decyzyjnym, bez względu na to, czy finalizujemy zakup off- czy online. Nasze zakupowe czynności zwykle zaczynamy od weryfikacji dostępnych na rynku ofert. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu