BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zając Agnieszka (Streetcom Polska)
Tytuł
Na zakupach po partnersku
Raport
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 5, s. 71-73
Tytuł własny numeru
Wiedza - Energia Działania
Słowa kluczowe
Motywacje konsumpcyjne, Wymiana informacji, Badania ankietowe, Preferencje zakupowe, Analiza korzyści zakupu, Płeć, Reklama, Konsumencka ocena produktu
Consumer motivation, Information exchange, Questionnaire survey, Purchase preferences, Benefits of buying analysis, Gender, Advertising, Consumer Product Rating
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Zdecydowana większość Polaków podczas zakupów kieruje się przede wszystkim opiniami znajomych lub rodziny. Spada zaufanie do tradycyjnych form reklamy - od kilku lat oscyluje ono na poziomie 26%. Badaniom odnośnie preferencji zakupowych poddano 41 tys. respondentów z 320 tysięcznej społeczności ambasadorów agencji Streetcom Polska. Wzięło w nim udział 33 697 kobiet oraz 7304 mężczyzn w wieku od 14 do 55 lat. Analiza tych danych uwidoczniła, iż w zakupach typowo męskich lub kobiecych zanika uprzednio odnotowywana duża różnica. Kupujemy niezależnie od płci a motorem zakupów jest często wymiana opinii o produkcie. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu