BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hartman Jan (Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego)
Tytuł
Personalizacja masowa?
Felieton marketingowy
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 5, s. 90-91
Tytuł własny numeru
Wiedza - Energia Działania
Słowa kluczowe
Personalizacja, Sprzedaż produktu, Promocja produktu, Nowe technologie, Logistyka marketingowa, Strategia marketingowa, Strategia marki, Strategia masowej indywidualizacji, Komunikowanie skuteczne
Personalization, Product sales, Product promotion, High-tech, Marketing logistics, Marketing strategy, Brand strategy, Mass customization strategy, Effective communication
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Aby w warunkach masowej produkcji i masowego handlu dostrzec zindywidualizowane potrzeby klientów, a nie tylko udawać, że się to czyni, w większości branż trzeba dysponować zaawansowaną technologią i logistyką. Marketing chętnie odwołuje się do ludzkiej próżności a jednym z jej przejawów jest pragnienie wyróżniania się, a więc oryginalności. Powszechny trend do personalizowania produktów opiera się na wizji zbiorowości konsumentów złożonej z indywidualności. Jednak warunkiem powodzenia tego procesu jest ocieplenie i personalizacja samej marki, skuteczna, jeżeli wesprze je możliwość spersonalizowania samego produktu. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu