BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mardosz Agata (Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne)
Tytuł
Motywuj i bądź szczery
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 6, s. 6-8
Słowa kluczowe
Marka produktu, Strategia marki, Motywacje konsumpcyjne, Budowanie marki, Budowanie lojalności klienta, Budowanie świadomości marki, Budowanie zaufania, Relacje z klientami, Zachowania konsumenta
Product brand, Brand strategy, Consumer motivation, Brand building, Cultivation customer loyalty, Branding, Confidence building, Relationships with customers, Consumer behaviour
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Niemal na każdej konferencji, w każdym istotniejszym raporcie czy publikacji, marketerzy mówią o kluczowej roli relacji z klientem. Jednakże z badań analitycznych jednoznacznie wynika, że konsumenci wcale nie czują, aby marki budowały z nimi jakąkolwiek więź. Wciąż w cenie jest szczerość, deficytowa jest również uprzejmość. Chcąc iść z "duchem czasu", marki łatwo mogą wpaść w pułapkę udawanej autentyczności. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu