BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kotarbiński Jacek
Tytuł
Produkt cyfrowy a relacje ludzkie
Narzędzia
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 6, s. 9-12
Tytuł własny numeru
Wiedza - Energia Działania
Słowa kluczowe
Efektywna obsługa klienta, Relacje z klientami, Zachowania klientów, Zachowania przedsiębiorstw, Zachowania międzyludzkie, Budowanie świadomości marki, Budowanie lojalności klienta, Marketing internetowy, Sklepy internetowe, Automatyzacja marketingu
Efficient Consumer Response (ECR), Relationships with customers, Customer behaviour, Enterprise behaviour, Interpersonal behaviours, Branding, Cultivation customer loyalty, e-marketing, Internet shopping, Marketing automation
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Warto pamiętać, że żaden automat ani cokolwiek z automatu w nazwie nigdy nie zbuduje prawdziwych, ludzkich relacji z klientem, nawet gdyby był cyborgiem wyjątkowej klasy i urody. Model, jaki czeka nas w ciągu najbliższych kilku lat, to automatyzacja magazynów wysyłkowych, być może też powstawanie wyspecjalizowanych firm oferujących cybernetyczną usługę dystrybucji grupom internetowych sklepów. Jednakże pod względem budowania relacji z klientem wciąż w cenie jest właściwa i efektywna obsługa klienta. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu