BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Morawski Wojciech
Tytuł
Dojrzali online
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 5, s. 86-88
Słowa kluczowe
Strategia marketingowa, Lojalność klientów, Budowanie lojalności klienta, Ludzie starsi, Marka produktu, Budowanie zaufania, Budowanie świadomości marki, Budowanie marki, Efektywna obsługa klienta, Profesjonalizm
Marketing strategy, Customer loyalty, Cultivation customer loyalty, Elderly people, Product brand, Confidence building, Branding, Brand building, Efficient Consumer Response (ECR), Professionalism
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Promując swoją markę, nie należy zapominać o odbiorcach z najstarszych grup wiekowych. Często okazują się oni najbardziej dochodowi, chętnie konwertujący oraz posiadający znaczną życiową wartość klienta. Seniorzy są bardziej lojalni i nieufnie podchodzą do zmian i eksperymentów. Oznacza to ni mniej, ni więcej, że jeżeli raz dokonają zakupu danego produktu i będą z niego zadowoleni, na pewno tu powrócą. Są w stanie porzucić pomniejsze benefity proponowane przez konkurencję na rzecz stabilizacji i raz zbudowanego zaufania. Remarketing w ich przypadku może być naprawdę skuteczny. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu