BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kall Jacek (Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu)
Tytuł
Witryny i aplikacje mobilne w komunikacji marek odzieżowych
Mobile Websites and Applications in Communications of Clothing Brands
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2017, nr 2, s. 145-155, tab., bibliogr. 14 poz.
Słowa kluczowe
Aplikacje mobilne, Technologie mobilne, Komunikowanie marketingowe, Rynek odzieżowy
Mobile applications, Mobile technologies, Marketing communication, Clothing market
Uwagi
Klasyfikacja JEL: M31
streszcz., summ., rez.
Abstrakt
W artykule o charakterze badawczym dokonano analizy możliwości wykorzystania przez marki odzieżowe w ich komunikacji z klientami witryn i aplikacji mobilnych. Po omówieniu zalet i wad obu narzędzi przedstawiono wyniki badań zrealizowanych wśród polskich posiadaczek smartfonów, a dotyczących zarówno częstotliwości korzystania z witryn i aplikacji mobilnych, jak i dokonywania zakupów odzieży z wykorzystaniem smartfonów. (abstrakt oryginalny)

In his article of the research nature, the author carried out an analysis of the possibilities to use mobile websites and applications by clothing brands in their communication with customers. Having discussed the advantages and disadvantages of both tools, he presented results of research carried out among Polish female owners of smartphones concerning both frequency of the use of mobile websites and applications and carrying out purchases of clothing using smartphones. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Criteo (2015), State of Mobile Commerce: Apps and Cross-Device Lead Mobile Business; Q2.
  2. E-commerce w Polsce (2015), Gemius dla e-Commerce Polska.
  3. eMarketer (2015a), Path to Purchase Roundup, marzec.
  4. eMarketer (2015b), Mobile Content and Activities Roundup, kwiecień.
  5. eMarketer (2015c), Big Data Roundup, maj.
  6. Ericson L., Herring L., Ungerman K. (2014), Busting mobile-shopping myths, "McKinsey Quarterly", grudzień.
  7. Kall J. (2015), Branding na smartfonie: Komunikacja mobilna marki, Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa.
  8. Kates A. (2014), Mobile Marketing: Innovation On the Go, (w:) Greenberg E., Kates A., Strategic Digital Marketing, McGrawHill Education, New York.
  9. Mobile Audience (2015), badania Spicy Mobile, luty.
  10. Nicol D. (2013), Mobile Strategy: How Your Company Can Win by Embracing Mobile Technologies, IBM Press Pearson, Upper Saddle River.
  11. Polska jest mobi (2015), raport opracowany przez jestem.mobi we współpracy z TNS.
  12. Polska strojna: Zainteresowanie modą i zakupy modowe Polaków (2015), raport Allegro.
  13. PricewaterhouseCoopers (2014), Exciting Times Ahead For Mobile Advertising: the EI2 Route to Success - Engagement, Identity, Insight.
  14. Schadler T., Bernoff J., Ask J. (2014), The Mobile Mind Shift: Engineer Your Business to Win in the Mobile Moment, Groundswell Press, Cambridge.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu