BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Siwek Amanda
Tytuł
Sprawozdanie z VII Ogólnopolskiej Konferencji Metodologicznej Medioznawców "Memy, czyli życie społeczne w czasach kultury obrazu", Warszawa, 17-18 listopada 2016
Źródło
Studia Medioznawcze, 2017, nr 2 (69), s. 145-149
Media Studies
Słowa kluczowe
Media, Społeczeństwo, Użytkownicy internetu
Media, Society, Internet users
Uwagi
frag.tekstu
Abstrakt
T radycyjnie w trzecim tygodniu listopada odbyła się Ogólnopolska Konferencja Metodologiczna Medioznawców. Już po raz siódmy Warszawa stała się centrum polskiego medioznawstwa - miejscem spotkania akademików, a także przedstawicieli komercyjnych podmiotów żywo zainteresowanych badaniami mediów. Pierwszego dnia badacze spotkali się na warsztatach metodologicznych, drugi dzień był w całości poświęcony konferencyjnym obradom plenarnym. Tegoroczna edycja nosiła tytuł "Memy, czyli życie społeczne w czasach kultury obrazu" i była dedykowana szeroko rozumianemu pojęciu memu internetowego. Badacze wspólnie zastanawiali się, czym właściwie jest mem internetowy i jak go można zdefi niować. Co go charakteryzuje? Jak odbiorcy patrzą na memy i co na nich widzą? Jakie reakcje wywołują w oglądających te szczególne komunikaty wizualno-werbalne? Czy moda na memy internetowe przeminie? W końcu, jak badać memy, jaką metodologię stosować?(fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0920
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu